BLOG: Hart voor elkaar, het product en de klant

Geplaatst op 8 november 2016
Blogger: Margo Wesselink 

Omdat we nu voor de tweede keer genomineerd zijn, vragen we collega’s wat zij daar van vinden en hoe zij denken dat dat komt.

Remco Stege, machinaal timmerman binnen het Groothuis-team, wil ook graag vertellen waarom hij denkt dat Timmerfabriek Groothuis wederom is genomineerd. Ondanks dat Remco slechthorend is, draait hij als allrounder mee in de timmerfabriek.Remco had nog niet echt meegekregen dat Timmerfabriek Groothuis, na het winnen van de titel vorig jaar, opnieuw genomineerd is dit jaar. Maar vreemd is het niet volgens Remco.

De reden? ‘Vakmanschap, daar staat ons bedrijf uiteraard voor, maar waar wij écht anders in zijn ten opzichte van andere bedrijven is dat wij afspraken altijd nakomen, goede service en nazorg leveren en dat wij eigenlijk alles kunnen maken. We luisteren goed en komen zo tot een product dat precies past bij de eisen en wensen van onze klant’.
 

Oog en aandacht voor de mens
Remco is nu al weer 18 jaar geleden begonnen als leerling binnen het bedrijf en vervolgens in vaste dienst gekomen. In die jaren groeide Remco door tot een allround timmerman die op verschillende plekken ingezet kan worden. ‘Ondanks dat ik slechthorend ben, heb ik alle ruimte gekregen om me te ontwikkelen binnen het bedrijf. Dat waardeer ik heel erg. Het Groothuis-team neemt alle tijd om mij uitleg te geven, zodat ik ook zo goed mogelijk kan presteren. Deze aandacht is voor mij persoonlijk belangrijk, maar uiteindelijk ook voor de klant.
 

(Groothuis) hart voor elkaar en de klant
Alle medewerkers van het Groothuis-team leveren een bepaalde bijdrage om te komen tot een goed product. ‘Over het Groothuis-hart waarover gesproken wordt, moet ik wel lachen, maar het is een fijn bedrijf om voor te werken. Aandacht voor elkaar, maar ook veel aandacht voor controle van het product op verschillende momenten tijdens het productieproces. Dit om er zeker van te zijn dat het product aan de verwachting van de klant voldoet of liever nog overtreft.. Al met al is het Groothuis-team een team met hart voor elkaar, het product en de klant.'

"Op het moment dat het moet gebeuren, gaan we er met z´n allen voor."

Of we de titel nu weer binnen halen? Ik hoop het. Het zou weer een mooie beloning zijn voor ons team’.

 

Remco Stege, Machinaal Timmerman, in dienst sinds 1998

___________________________________________________________

Wilt u van onze nominatie ook echt een titel maken, stem dan hier. 

 

 

Foto's


Deel deze pagina


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit nieuwsbericht.

Reactie plaatsen



Wilt u meer informatie?