Structuur serviceplan

Geplaatst op 3 augustus 2018

Wij realiseren ons ter zeerste dat ‘Service’ een steeds belangrijker onderdeel in onze bedrijfsvoering is geworden. Om u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn gaan we na de zomervakantie van start met onderstaand Serviceplan:

 

MELDING

Uw servicevraag / klacht kan telefonisch, per mail of via onze site gemeld worden.
Telefonisch: 0546 – 86 02 61 (Hans Wesselink)
Per mail: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Per website: https://www.groothuis-tifa.nl/contact/nazorg

Wij vragen u uw servicevraag/klacht zo efficiënt en duidelijk mogelijk te omschrijven, zodat we goed in kunnen schatten hoeveel tijd e.e.a. in beslag gaat nemen om uw servicevraag/ klacht op te lossen.

 

AFSPRAAK

Binnen 2 dagen na melding ontvangt u een mail of telefoontje van onze serviceman Ruud Wesselink waarin hij de afspraak met u plant.

 

AFHANDELING

Afhankelijk van de servicevraag / klacht is ons streven dit zo spoedig mogelijk op te lossen, echter uiterlijk binnen een termijn 4 weken na melding. In sommige gevallen zijn we afhankelijk van derden/leveringen en kan het langer duren (onmacht). Mocht dit het geval zijn, dan wordt u hiervan tijdig op de hoogte gesteld. Op deze wijze streven wij er naar om onze klanten zoveel als mogelijk te ontzorgen en een positieve afhandeling te bewerkstelligen.

'Want wij zijn pas tevreden, als u ook tevreden bent!'

Foto's


Deel deze pagina


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit nieuwsbericht.

Reactie plaatsen



Wilt u meer informatie?